سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به نوایى رسید خود را از دیگران برتر دید . [نهج البلاغه]
دفتر دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بدون شرح

دوشینه پی گلاب میگردیدم                 بر طرف چمن

پژمرده گلی میان گلشن دیدم               افسرده چو من

گفتم که چه کردی که چنین میسوزی؟     ای یار عزیز!

گفتا که دمی در این جهان خندیدم         پس وای به من!!! 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمدرضا لوافی ( دوشنبه 90/11/17 :: ساعت 9:24 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هیاهو
زندگی
یا صاحب الزمان!
آرزو
تنهائی
بدون شرح
دل شکسته
کج دار و مریز
درسی از علامه حسن زاده آملی
میلادش مسعود
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 16
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 31542
» درباره من

دفتر دل
محمدرضا لوافی
نام : محمدرضا نام خانوادگی : لوافی تحصیلات : کارشناس ارشد نرم افزار زمینه های مطالعاتی : هوش مصنوعی – شبکه های عصبی – امنیت شبکه – پردازش تصویر دروس مورد علاقه : ساختمان داده ها و الگوریتم ها – طراحی الگوریتم – هوش مصنوعی – سیستمهای عامل

» فهرست موضوعی یادداشت ها
الگوریتم ژنتیک . لوافی .
» آرشیو مطالب
تیر 88
زمستان 89
بهار 90

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب